Här arbetar man på ordentligt

upp vid 7, ut ge hästarna mat, promenad med vovven till brevlådan in och ligga på soffan och halvsova en timme, ut klä på hästar och släppa ut i hagen, fixa krafften, vattna i hagarna. Börja rida Brandur på volten i ca 20min. Mycket trav och drivning och tempo för att få honom fram till bettet, byta häst och rida Faxi, tvärtom mot Brandur behöver man lugna ner, forma och vänta in signaler, byta till Bästaste Bingó (som hela tiden stått och gnäggat i hagen när jag gick iväg med annan häst, respektive kom gåendes med annan häst..)
Bingó blev riden på ridbanan, tränade trav och galoppfattningar. Imorgon blir det nog uteritt med en av medryttarna, får se om jag rider Bingó eller någon annan..
In och äta lunch och nu ska jag ut och ge hästarna lunch :D

Samt mocka och longera damerna också... Det ligger på ;D


Kommentarer
Postat av: L O V I S A

Jättefin blogg! :D

2009-11-17 @ 14:26:38
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: