Norrtälje

Nu har jag varit här i 1dag, dom for iväg till Arlanda vid kl 13 och sen dess har jag varit helt ensam, eller ensam och ensam, har Schäfern Mindy, katten Berra och alla 5hästar här ju :D
Bingó är förövrigt jävligt söt xD han kommer travandes såfort han hör mig.. "Maaatte ska jag vara här länge till?? :'o"

Tror nog han trivs ändå, slippa stå i skithagen hemma i sthlm. Idag har alla hästarna vilat, men imorgon ska jag rida några iaf och longera några :)
Kommer att ha fullt upp iaf och det känns skönt! Dock vette fan om jag kommer tycka att de är så kul att kliva upp kl 7 varje morgon i 5veckor xD
Meeen vafan, man får ta en tupplur mitt på dagen om man anser att det behövs.

Men nu, ska jag gå ut med vovven och leka lite!
Sen vid 21 ska hästarna in :) Myyysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: