Först till kvarnen får försten mala

Lyckås har ju ännu inte svarat på mitt mejl angående sadelinpassning.. Dock har lillhästen gjort det.. Och ja, palla vänta på någon som tydligen inte vill sälja liksom? Lillhästen fick iaf idag bilder på Bingós kropp :P Vänster och höger samt bakifrån (över rumpan fram till manken) och lite andra bilder samt info om sadeln vi har nu :)
Hoppas hoppas att någon av sadlarna jag vill ha kommer passa!! :D ME WILL BE HAPPY!! :D
Iaf, får se och hoppas att dom kanske kan komma redan nästa vecka?? :D

Nu är det inte långt kvar heller inför kursen :D imorgon ska jag och Bingó rida lite lite på ridbanan och ta några galopper hade jag tänkt :) Sen hoppas jag att det blir en lyckas kurs och att vi lär oss något nytt och bra :)
Jag är taggad ^^.


Btw har jag världens sötaste kattunge som blir jätte avis när matte äter isglass ^^. Snålvattnet rinner på honom xD 


Kommentarer
Postat av: Marie

vadåå! ska du rida innan kursen?! =O Är du tokig? =P

2009-10-09 @ 19:24:39
Postat av: Carro

Vadå?? Ska man inte göra det??? :o

har jag förstört allt nu?? xD

2009-10-09 @ 23:54:22
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: