Måndag

Idag fick Bingó vila, Älgjakt i stallet och jag hade ingen lust alls att rida på ridbanan när dom skjuter i skogarna runtom.. Imorgon ska jag rida dock.. Fast det fortfarande är älgjakt. Tur är att de är sista dagen imorgon...
Blir dock på ridbanan, ska träna lite öppnor i tölt och skritt samt lite skänkelvikningar :) Skönt att liksom ändå ha ett "litet mål". Vi har alltid haft så mycket stort framför oss. Jag menar, det ligger mycket press i ridningen när man ska försöka få igenom allt (dvs formen, takten osv). Nu sitter liksom det, bara småpillet kvar. :) Ska bli kul att se sen vad nästa steg blir, Antagligen att utöka tölten med ÄNNU större växlar :D fast vi redan har en otroligt ökad tölt men den korta tölten går ju alltid att arbeta med lite till :D

Jaja, jag har ju egentligen inget kul att skriva, så jag slutar här :P
God natt folket!


Kommentarer
Postat av: Stephi

Passen kanske blir nästa steg ;P

2009-10-13 @ 17:37:59
URL: http://telliban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: