Regnet det bara öser ner..

Usch sådan tråkig dag! Tänk va vädret kan göra med humöret. Jag som var på topp på dagen innan jag insåg vilket jävla skitväder vi har i sverige! BLÄ!!!
For iväg och klippte mig hos stallkamrat som är frisör (såklart), Blev liknande det jag klippte förut (innan jul xD) Dvs uppklippt, snelugg och mycket kortare hår. Och jag är nöjd som vanligt :)
Mycket hår åkte av (ca 15 cm) men de är så skönt! jag klipper mig ju inte alltför ofta direkt och att klippa av så mycket på en gång är så befriande!

For sen till stallet, plockade upp stallkamrat på vägen och brummade vidare ut till stallet. Bingó fick vila idag, har gått 3 dagar på raken samt ska ridas hela helgen :) Många boxar att mocka idag med men det är skönt för det går ändå relativt fort! Bingó är världens pärla som kommer direkt när man ropar :) skönt att slippa knata i leran som just nu dominerar i vinterhagen (HATA TILL TUSEN).

Har även äntligen sett Gudfadern (ja hejj jag är verkligen efter, dock spelat x-box spelet men ändå xD)
hejja expressen som gör det möjligt för mig ^^.

Imorgon far mammsen ner till Ullared med halva stallfolket (jag palla inte att följa med) och har lång inköpslista från min sida ^^. Ska bli kul å se om hon hittar något roligt!

Men nu, sängen.. Har huvudvärk >.<


Kommentarer
Postat av: ämma

tack så jättemkt carro för det du skrev. <3

2009-10-17 @ 12:18:19
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Fia

15cm? :o Du kunde ju ha skänkt de längderna till mig ju! Men fint lät de ialf



Här upper har varit underbart väder, så drog på långritt med ett par vänner, mys <3 Måste skryta; deras kusar va rädda för allt, Smári kikade bara. Jag red bb. med grimma, de hade sadel o. träns å verka som att ja hade mest koll på min XD Haha. Men grisen kommer fortf it till mig... Känner mig oönskad o. oälskad, vilket jag förklara åt mig. Han brydde sig inte :(



Är den filmen bra? Vad handlar den ens om? Och nu. Nu är jag ju den enda som it sett filmen... fan. XP

2009-10-17 @ 17:38:50
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: