Rida rida ranka

Dagens ridtur var underbar, Bingó kändes pigg och framåt men ändå kontrollerbar ute i skogen med vanliga 3delade bettet trots sällskap :) Härligt! Red iväg till galoppbacken i dåntorp och galoppade i långa underbara uppförbacken! Dock la sig Bingó i pass första stegen sen blev det korsgalopp xD fick ner honom till tölt och sen äntligen galopp :P Höger galopp t.o.m
Han har alltid svårt att fatta galopp om han är för uppstissad (dvs nästan hoppar framåt) så blir det nästan alltid pass om jag inte rider honom något steg i tölt och sen gör världens jätte övertydlig galoppskänkel :P Fatta Bingó i speedpass med startboxar?? :o woow

Sen måste jag bara berätta för världen att idag har jag och papps käkat kräftor <3 MUMMA!!! Livets mat ^^ typ

Men nu sängen, med dampkatten ;D


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: ärsh, blir bara så förbannat jävla trött på min sjukt egoistiska pappa som vägrar hjälpa till med nånting. jag frågade honom om hur man går tillväga med försäkring och då svarade han surt att jag borde tagit tåget istället. när jag svarade att jag inte hade råd att köpa bussremsa så svarade han att jag borde skaffa ett jobb och sen la han i princip på luren. va fan tror han att jag gör om dagarna!? :(

2009-10-18 @ 01:27:05
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja,det verkar som det,men inte idag.

2009 kommer nog inte vara ett sådant positivt år om man ska fråga mig.

2009-10-18 @ 16:24:54
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: