Sadelinpassning

håhåjaja, sadlarna som jag var mest intresserad av kom hon inte ut med.. Någon hade sålt dom på lillhästen och nu ska det beställas hem nya så hon får komma ut igen. Dock testred jag i 2 andra sadlar, var bara dom som passade Bingós rygg. Hon trodde Bingó hade en mer typisk islandsrygg men tji fick hon ;D Men 2 sadlar provreds men båda var beggade och nej, jag tänker inte köpa en beggad sadel. Har ingen aaaaning om vad som hänt med den liksom? Så nej, får se om de sadlar jag är mest intresserad av passa oss båda annars så nej, då blir det ingen sadel!

Red Bingó efteråt också, travade och galoppade på vägen och Bingó var pigg ^^.
Imorgon ska det ridas 2 hästar :D snäll stallkamrat som låter mig rida hennes sto :D ska bli superkul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: