Eksemtäcket av, nu är sommaren officiellt över
Jag gillar hur mycket vanemänniska man egentligen är.. Vet inte hur många gånger jag tittat ner på min vänstra arm för att se hur mycket kl är och möts av stillastående visare som pekar på kvart över nio (vilket kl nu visat i 2 dagar). Imorgon ska jag dock byta batterie på kl äntligen. Ni kanske undrar varför jag bara inte tar av mig kl så slipper jag kvart över nio tiden ständigt. Ja du, det känns naket utan klockan på armen :P Har setat på min arm dag som natt i 5 år nu xD den behövs där, måste vara där!

Bingó blev av med eksemtäcket idag, ska bli kallare och regna dom närmaste dagarna. Så nu är det hösttäcket på (ett regntäcke med fleecefoder). Mysigt värre att slippa de jobbiga eksemtäckena men känns jobbigt som fan för nu är sommaren officiellt över.. :(

Men men, ett halvår kvar till sommaren.. Det går fort (hoppas jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: