Måndag

Att Bingó har egna små djävular i huvudet det visste vi sen tidigare. Idag tittade dom fram igen..
Longerade i ca 20 min med mycket trav varvat på stor och liten volt. Bingó arbeta fin fint! Sen flög buset i honom och han körde lite små fjoll bockningar i ena hörnan. Rädd för att jag skulle ryta till att så får man inte göra. Så bock bock några steg galopp sen ner i trav. Söthästen <3
Skorna sitter otroligt nog xD MEN imorgon kommer hovis ut och då kan vi äntligen börja rida igen :D Ska rida igenom på ridbanan imorgon, mycket skritt sen övergångar skritt och tölt hade jag tänkt.

Men nu, ska jag lägga ifrån mig min rubikskub (som kom på posten idag, har nästan lyckats lösa den helt :D) och hoppa ner i sängen. Stallet tidigt imorgon!

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: