Spännande ridtur i mörker!

Usch nu är verkligen hösten här :( gör så ont i mig!!! Jag hatar den här årstiden. HATAR HATAR.. De är bara mörkt, och kallt och regnigt.. BLÄ!!!

Iaf, for till Hööks idag och köpte mig en jacka på deras "rea" -20% sånt gillar vi!! For sen till lillhästen och lämnade in för brodyr :) kommer att bli fiiint som fan sen :D
Hem och slappa tills dess att Annica var redo, iväg till stallet, mocka fixa och sen ut i skog och mark.. Hann väl ca 50meter från stallplan sen låg Bingó och jag på marken xD sååå snyggt.. Han typ snubbla eller nått och helt plötsligt var det bara en lång hals framför mig, som pekade nedåt, valde som tur var att rulla av åt vänster! Snygg kullerbytta blev det tydligen xD
Men sen for vi iväg ut i skogen.. Och kom inte hem förrens det var helt jävla bäcksvart! Sjukt va fort det går när det väl börjat skymma.. OMG! Var livrädd sista kvarten innan vi var hemma.. Satt av och gick men usc för mörker i skogen :(

Imorgon ska vi skritta höbalsslingan hade jag tänkt och rida lite på ridbanan :) medans SOLEN värmer oss!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: