Storbesök av Agnes och Sandra :)

Vaknade vid 10, duscha och gjorde mig iordning för att åka till stallet för att mocka och fixa mat. For sen hem och pilla med smått och gott här hemma (vilket inte syns direkt >.<).. Sen for jag till stallet igen, men denna gång med Agnes och Sandra :) Red lite och Agnes fotade så snäll som hon är :D Bingó kändes sådär.. Fick rida honom som ett as för att han skulle gå bra.. Helt slut i min högra arm efteråt om man säger som så.. Ställa åt höger? vad är det?? :o

Sen fick Sandra rida. (Agnes stod över, ska vila sen hon lite dumt ramlade av sin pållehäst). Bingó vart inte alltför stressad som tur va! Han som brukar kunna bli grymt obekväm och nästan lite rädd. MEN desto mer "nybörjare" (dvs de som sitter upp och inte kräver något och som Bingó känner är lite "osäkra") desto snällare är ponnyn :) Men han försöker med små saker hela tiden.. Klassikern är just "Öhm, han springer" (dvs Bingó tar befälet och joggar på lite).. Söt är han iaf, mycket söt :D

Och har ni hört något så elakt!! Sandra när hon travar runt på Bingó "Känns som shettistrav" OCH VAD är det för stil?? :'o sitta på min otroligt högresta häst och säga något sådant!! xD hmmm..

Så nu väntar jag på bilder från Agnes :D sen får ni folket äran att se dom också såklart ^^.

Den som väntar på något gott....


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHHAHAHAHHAHA men han har shettistrav i jämnförelse med Mach :D:D:D:D:D:D



bilder finns på bd x) and bröl. har ja dig på msn?

2009-09-19 @ 23:40:47
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: