Tisdag, och jag lever fortfarande!

Jag är i livet, dock trodde jag helt seriöst att jag skulle dö natten till söndagen.. Åkte på en riktigt härlig matförgiftning antagligen.. Satt på toa hela jävla natten och ja, jag har typ varit halft om halft borta tills idag :P Har typ iof inte käkat någonting på 3 dagar nu men det går över tillslut :)
Idag ska jag iaf rida på min hästpojke :D Skritta och tölta lite på vägen typ var tanken.. Dock ser vädret inte alltför trevligt ut!
Nu längtar jag efter min jacka som är inne på brodyr hos lillhästen. Tänk va trevligt att ha den nu ^^.

Juste ja, bilder på mig och Bingó från i Fredags finns på bdb och facebook :D bara att titta in där ;D
dock kommer någon/några bilder komma upp här i ett senare inlägg.. Orkar inte just nu (A)


Kommentarer
Postat av: Stephi

Woho :) jag väntar också på en jacka som är på brodyr på lillhästen

2009-09-22 @ 19:43:57
URL: http://telliban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: