Today

Ridtur blev det, i solen som dock inte värmde alltför mycket. Skrittade runt höbalslingan med en häst utan kondis.. Han vart trött :P Red ca 15 min på ridbanan, bara tölt på volt och mest i svåravarvet (dvs vänster) gick helt ok tillslut, svårt det ska vara då att ha in alla bogar och gå ställd liksom >.<
Trava lite på stora 8volter och skrittade sen av genom att rida till jordbrogrinden fram och tillbaka :)
Fick ett ryck och smörjde både sadel och träns.. Tror dock att lädret fick sig en rejäl chock! INTE ofta det blir smörjt direkt xD pinsamt nog händer det nog max 3ggr om året.. Måste dock bättre mig lite nu när regnet och snön kommer.. Det tär ju något enormt på lädret.

Imorgon ska vi leka, Agnes, Sandra och jag :D bildbomd på bilddagboken! :D

Men nu, sängen och boken (låt den rätte komma in)

Sen måste ni medge att jag börjar bli bra igen på att uppdatera ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: