Uppdatering, yeees

Kl är för mycket och jag undrar lite smått varför jag inte hamnat i sängen än?!?
Är nog lite för glad (får jag säga så??) för att sova.. Bingó känns verkligen sådär JÄTTEFIN just nu.. Om han bara slutade bita tag i höger på volt.. "/ men annars, WOOW vilken häst jag har. Matte älskar <3
Traven är jättefin när jag får igenom honom ordentligt. Vill gärna rolla vilket är förståeligt när han ännu inte riktigt har ork och balans än. Tölten är så grymt jättefin när jag får igenom honom och han liksom bara är där. Vilken känsla! Formen kommer mer och mer men jag har svårt som satan att rida ihop honom snyggt. Det går absolut men jag får arbeta som ett svin xD liiiite lättare kan det väl få vara iaf?? eller??

Nästa Fredag kommer kära Agnes ut och fotar oss igen :) underbara människa som ställer upp <3 tack tack ^^.
Den här gången hoppas jag på lite mysbilder också :)

Lite planer inför veckan också.. Imorgon är Bingó ledig, hade tänkt ta upp honom och bara mysa. På onsdag rider Annica på Múska och jag antar att vi rider ut :) torsdag är det lektion igen, fredag vila samt insläpp av hästar, lördag marknad i uppsala, söndag fyller mamsen år och sen är det ny vecka :) Finns att göra trots att man är arbetslös.. Påtal om arbetslös.. Det finns ju INGET lagerjobb att söka.. Där kriterierna (ursäkta stavning xD) inte är "du måste ha annan sysselsättning såsom skola" "du måste ha truckkort för skjutsstativs truck eller motviktstruck osvosv" blööö.. När jag äntligen har något att komma med så finns det inget jobb xD det är verkligen min tur (eller otur kanske man ska säga?)! suck suck suck



Kommentarer
Postat av: Agnes

höhö. märker att jag är seg på läsa andras bloggar :)) det ska bli kul att komma ut, men jag kommer nog inte sitta upp som jag brukar xD bingo är så mys att rida men jag känner att jag ska pausa ridandet en stund xD vilket fall som helst ska det bli kul! ser fram emot det! vaknade i fredags och ba "shit, när skulle ja träffa carro nu då?! hon har inte ringt, har hon också glömt bort!?" och så gick ja in på bdb och såg att det var den 18:e, ahhaha xD nollkoll!

2009-09-13 @ 21:31:25
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: