Finbesök :D

Har haft finbesök sen i måndags (åkte vidare på tisdag ef) av Fia :D
Blev stallet, rida båda hästarna, massa snack framför tv:n och en jävla massa bilder xD
ALLA bilde finns att se på bilddagboken (orkar helt enkelt inte ladda upp någon bild här!) finns även några bilder på FB också :)

Bingó skötte sig fint på måndagen när Fia red :) såg lugn ut bitvis vilket gör mig glad! Han blir ju så galet stressad när andra rider. Men Fia rider nog relativt likt mig så Bingó kände igen sig något iaf :)
Lillabruna var också duktig och fin :)
Vi hann även med stallet en snabbis på tisdagen där vi bara red Bingó :) Som var på ett springaframåt humör xD men det gick bra då med :) och det gick bättre för Fia också :)
Nu är det bara jag som någongång får dra mig att hälsa på henne :D (körkort först bara tack)



Kommentarer
Postat av: Fia

Kul, kul var det :D

Och du är välkommen när du vill :D <3

2010-04-07 @ 22:29:04
URL: http://styrmir.blogg.se/
Postat av: Fia

pst... Fin(n)besök! och ja, jag hade roligt åt det X'D

2010-04-07 @ 22:30:19
Postat av: Carro

dålig humor xD hahaha <3

2010-04-07 @ 23:43:58
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: