1,5timmes tur i skogen!

De vart det idag, första skogsturen för den här igångsättningen.
Första skogsturen någonsin barbacka för min del :P de var intressant!.
Åkte ju självklart av också, eller ja, Bingó klev åt sidan PRECIS när jag slängde över benet och tog sats för att komma upp. Hästjävel xD tur landade jag bara i mossa så de var lugnt så.. Men ändå! suck!!
Nackdelen med att rida barbacka är att de blir så jävla varmt i arslet.. 1,5timme var nästan lite för länge :P
Men mysigt var det iaf! Blev lite trav i några uppförsbackar å lite galopp (ja ni hörde rätt! Jag galopperade!!)
fast vi egentligen inte ska galoppa än (a) men de gör inge speciellt egentligen, mer än att han kanske spände sig lite, vilket det iof inte kändes som han gjorde! Men iaf! galopp vart de!

Sitter här med lite smärta i armarna å i händerna, fick äran att lasta Danne ute på Årsta (fina FINA häst!)
men han ville inte riktigt, lite små protester i små stegringar sen gick han på! Men de är ju några hundra kilon mer i en travare än vad det är i en islandshäst ;D vilket jag är van att nästan "släpa" på transporten!.

Men nu mot sängen, 2dagar kvar på Årsta bara, sorgligt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: