Samlar energi!

Ska strax förflytta mig mot sängen!
Imorgon kl 10 kommer herr Veterinär ut IGEN. När ska de ta slut?
Känner att de liksom inte funkar att ha Bingó icke ridbar.
De är inte det jag vill, och jag tröttnar på allt om de inte ger ett resultat.
Dvs ridningen är liksom den delen jag är ute efter, därför har jag egen häst.
Jag vill utvecklas, nå framgångar och framförallt ha kul.

Tro nu inte att jag slutat älska min häst pga han inte är ridbar just nu.
Men jag känner att den dagen Bingó inte går att rida längre, pga ålder, sjukdom som hinner ikapp osv osv.
Så kommer Bingó att få vandra vidare. Han kommer ju inte må bra av att jag tycker att de är "värdelöst". Sen är det ju alltid så, Bingó klarar inte av att vara haghäst. Sen, ja.. Jag har inte råd att betala för en häst som inte är användbar. Så enkelt är det också.

Men nu, ehm.. är vi ju inte där än :P
Men iaf, Veterinär imorgon.. Nu hoppas vi att jag får sätta igång honom..
Vill sitta på den där fina hästryggen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: