Då var man redo! :D

For iväg för att övningsköra ännu en gång :) massa massa berömm! Me like! :D fokusera på "infotitt" bara (dvs titta upp efter korsning för att se nya skyltar), jag är lite snabb ibland och vill iväg :P  Vilket inte är så bra om man letar skyltar ^^ haha, men han tyckte absolut att jag är redo för att köra upp! :D woow! efter typ 2månader bakom ratten ^^. Ska gå risk1:an i januari, första lediga tiden de hade, sen ska jag köra halkbanan också och när det är klart ska jag boka uppkörningstid :D ihhiii så kul, hoppas de går vägen på första försöket (vore liksom lite skönt om det gick). Nästa vecka ska vi köra stadskörning (omg, jag kommer dö?, jag hittar INTE i stan, hjälp?) och träna fickparkering.. det har jag aldrig provat på förut, så ja.. De kan bli spännande!!

Efter körlektionen hämtade mammsen upp mig och jag körde vidare mot stallet, red en mysig ridtur på hästapållen <3 barbacka ofc i den här kylan. Skritta lite i de plogade sommarhagarna, tränade tölten på ridbanan och skrittade av i en annan sommarhage. Galoppa några steg (typ 4 steg, han var för pigg :P) och var ganska glad över att de gått så bra under ridningen.. Sitter av och går runt hästen, halkar på en isfläck och ja.. Där ligger jag i snön xD MEN jag RAMLADE INTE AV!! :P mycket viktigt att poängtera!!

Imorgon blir det ridning igen :) ska nog slänga på sadeln och rida lite mer tempo i sommarhagarna!
Sen har jag fått beställa mat, och ÄNTLIGEN ska jag få äta Pizza (seriöst, de var säkert 2-3månader sen jag åt "köpe pizza" sist!) Åh ska bli så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: