Hinner inte

Mitt liv liksom flyter på och helt plötsligt är klockan sen och jag vill gå och lägga mig!
Kan säga att jag TRIVS SÅ SJUKT BRA på jobbet!. Underbara kollegor, och än så länge glatt folk i luckan! :)
Lär mig snabbare än beräknat och får massa beröm (me like!).

Nästa helg är det lite "after work" med lite planering inför mellandagarna. Ska bli trevligt att träffa folket utanför jobbet :)
´
Bingó hade tydligen varit en BUSIG pojke imorse och tillsammans med en hästbebis (4-åring) rajdad grinden och sprungit ut :o leddes in i hagen igen och drog igång riktigt ordentligt! Bjuder på bilder imorgon! Stallkamrat lyckades fota.
Det blev ju såklart lite sviter av detta lekandes, dvs ett rejält sår på halsen (med snuskig hudflik), samt ett höger bakben som inte är som det ska vara (antagligen bara en sträckning/överansträngning). Och all man på ena sidan är typ spårlöst försvunnet xD jävla HÄST (han har ju redan dåligt med man, MÅSTE man då gå och bli av med allt för att någon hästjävel SKA BITAS I MANKAMMEN). Aja, han såg ju ut att ha kul på bilderna iaf, de är väl huvudsaken <3 eller?

Det kommer bli lite torftigt med inlägg här, men knappar nog iaf in något minst varannan dag! :)
hoppas ni orkar följa med ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: