Nervös!

Alltså shit, jag har blivit jättenervös! :o
imorgon vid den här tiden jobbar jag?!? och ska träffa hundra nya människor och lära mig tusen nya saker och få miljontals intryck... Va har jag gett mig in på?
Usch, jag trivs verkligen inte i den sitsen, jag HATAR att inte känna någon, jag hatar att vara "den nya", jag hatar att inte kunna arbeta fritt och löst som man gör när man arbetat ett tag..
Kan man inte sudda bort eller bättre upp! SNABBSPOLA den första månaden? typ?

Ska bli spännande å få se schemat och se hur mycket jag egentligen ska jobba :P Allt är så "nytt för mig".
Så visst, jag är nyfiken men fan jävligt rädd! Hur ska allt gå? (de kanske är jätte-elaka och bits :o eller inte ;D)

Gissar att jag kommer vara galet förvirrad nu i början (och antagligen inte ha tid för att blogga alltför mycket, vilket är synd, iom att jag tycker om min blogg).

Men måste intala mig själv att allt kommer gå bra, allt kommer gå så bra så!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

De kommer gå bra! :)

2010-12-05 @ 11:10:33
Postat av: Frida

Inge fikabesök i helgen, men nytt försök nästa söndag? Vore skojj.. Lycka till imorgon, det kommer gå bra :D

2010-12-05 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: