Omklippning!

Yes, nu drar jag mot stallet för att klippa om Bingó, sista gången för iår och måste passa på nu när jag är ledig ^^. Han har ju säkert satt en 5cm sen sist jag klippte honom (jag lovar er, skulle jag inte klippa min totto så skulle han BADA i päls! Fan va han sätter vinterpäls >.< typ sisådär 12-14cm lång päls.. Kan bli en kall vinter vet ni ;D sen att jag har helrakat honom de senaste 3åren och täcker, de kan man tydligen inte bry sig om :P (ne jag vet, de slutar inte sätta vinterpäls bara för att man har helrakat dom i flera år, jag är inte dum i huvudet) dock vore det ju skönt om de kunde funka så. Att man kan säga till totton att "nu i vinter behöver du inte sätta någon vinterpäls, för vi kommer täcka dig när det blir kallt". Men de är tydligen helt omöjligt ;D

Men nu mot stallet för inhalering av Bingóhår!! (de är fan överallt när rakningen är klar!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: