Städtant!

De är sorgligt, på riktigt.. Jag har dragit mig för att städa i mitt rum+hall+toa (dvs dammsuga och svabba golv) i typ flera dagar, för det är ju bara sååååå jobbigt och tråkigt att städa.. Så tog mig i kragen idag, och vad tog det? typ 15min xD och då har jag plockat undan allt jag använde när jag städade också (dammsugare och mopp), seriöst? Ska fan titta på det här inlägget varje gång jag "inte orkar städa", det tog bara 15min! xD
Men ja, nu är det städat ^^. Dammråttona is no more! och de luktar citron :D mums!

Btw, missekatten goes crazy på det hala golvet just nu xD snyggt med skitiga kattassar på mitt nystädade golv >.<
Men han är söt iaf ^^ och mongo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: