Trötter!

Ja, jag känner mig sådär lagomt trött just nu, ska snart förflytta mig mot sängen för att se lite på tv och sen somna in lite sött! Arbetsdag imorgon också!

Dagen kändes helt okej, även om jag stod lite handlingsförlamad ibland.. Usch jag tycker INTE OM att vara ny! Alla for iväg ett tag för att vi hade så mycket att göra så jag typ stod där xD tills jag tog mig i kragen och flyttade lite pallar.. Men det blir nog bättre med tiden! Måste komma in i rutinerna å så. Dock väldigt "simpelt" arbete ändå. Tydligen ska datasystemet vara lite mer avancerat (hann aldrig kolla in det idag, ska få en "lektion" imorgon) Men man kan i stort sätt säga att jag har flyttat varor från en pall till en annan :P haha
Verkar vara ett trevligt gäng killar iaf så det blir nog bra tillslut :)

Kändes dock i fötterna efter att ha stått upp i 8,5 timme :P men men, man vänjer sig där med!
Bingó fick vila idag, åkte bara ut och mockade och tog in hästar!. Imorgon ska vi rida en sväng!!

Nu mot sängen och lite tv tittande! *gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: