Tröttmössa

Usch va trött jag är. Jobbar och står i nästan varje dag.
10timmarspass är inte att leka med (speciellt inte när man dessutom nästan alltid jobbar över så de blir 11timmars pass ist :P)
På onsdag ska jag lära mig kassan.. Ser inte fram emot det men jag behöver alla tider jag kan få! Och pengar är alltid pengar!
Söker ju annat jobb fortfarande, en heltidstjänst.. Men lite pengar är bättre än inga pengar!
Känns så tråkigt bara att de inte blir så som jag ville (och blev lovad?!?!), kommer ju gå på sparlåga ist för att tuffa på ordentligt som man ska göra! Känns tråkigt!

Bingó har vilat i 3dagar nu (jag har helt enkelt inte hunnit rida pga allt jobbande). Imorgon ska vi rida en sväng barbacka har jag bestämt, struntar i vädret! Vi måste ut och röra oss! På söndag ska vi rida lite tempo med sadeln! :)

Måste fan ut imorgon och handla de sista julklapparna (dvs typ alla julklappar).. Suck och stön. Varför kommer julen alltid så hastigt för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: