Bara för att jag blev lycklig idag!

Ett helt inlägg bara för att min häst har ätit upp sitt hö inatt och imorse. FY FAN va lycklig jag blev
Han har ju bara fått ca 3kilo på kvällen och drygt 1,5 på morgonen. Men har nog lämnat ca 2-3 kilo varje kväll/morgon.. Dvs hästen har ju verkligen inte ätit. Och jag har varit superorolig och är väl det fortfarande till viss del! För nu hoppas jag att jag möts av en hösilage tom box imorgon igen! Då blir jag lycklig till max!
Har ju fått kraftat upp Bingó något enormt för att han inte ska tappa hur mycket som helst.. För han har inte ätit ordentligen sen vi kom hem från Norrtälje! Och de var den 22:a Dec. Vi kom upp i 6kilo där ett tag, men de varade i typ 1vecka? Sen slutade han äta igen, eller ja.. Han åt 4:a kilo totalt.. Men nu under typ en månads tid har han alltså ätit kanske 2 max 3kilo hösilage om dagen. Visst, de har fri tillgång till HALM dagtid, men de ger ju ingen som helst näring, bara ett "hålla igång magen" mat.
Och såklart jag blir orolig då liksom! :( hästjävel å göra så mot mig egentligen!

Men som skrivet, idag hade han ätit, hoppas på samma visa imorgon.. Så kaaaaanske jag kan börja höja högivan lite? *snälla*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: