Denna kalla måndag!

Fick äntligen sova ut efter helgen! Shit alltså, chockade till tusen vart vi då dopet vi var på slutade med bröllop!
Sen på kvällen vart det bio med Annica <3 och vi såg på Snabba Cash, som enligt mig som INTE läst boken, var mycket bra! :) dock lite skum bitvis, men vafan! De är ju en svensk film ;D
Söndagen var vigd åt stallet, hade utsläpp i kylan och red en sväng på Bingó också, tillsammans med stallkamrat. Bingó är ju så grymt fin och trevlig på hacket <3 MÅSTE tävla honom på det i sommar (typ en öppen tävling bara för att!).

och idag, har jag äntligen sovit ut som skrivet. Hade insläppet ikväll och red en sväng på Bingó. Tror nog vi red i 1timme om inte mer, ville helt ärligt aldrig sitta av hästen <3 såå jävla underbar ridtur. Att han är mer bekväm på hacket märks så tydligt då hästen gör allt man ber om. Det är däremot skumt att han fattar att innerskänkeln i tölt på volt flyttar in innerbakben när man rider på hack.. Rider jag på bett, ja då betyder det bara; ÖÖÖKAAAA >.< men som sagt, jääävligt fin idag, min fina VM ponny <3

Imorgon kommer Kiropraktorn ut, lite nervös faktiskt.. För jag vill så gärna att hon hittar en liten låsning i käken som är svaret på varför han är så konstig just nu.. Hittar hon inget får jag ringa till tandis och dividera och antagligen tvinga ut henne för en koll.. För som sagt, något är inte helt hundra!

Men nu ska jag faktiskt ta kattungen och dra mig till sängen. Har det btw grymt kallt i mitt rum :( går inte att värma upp nu när det är så kallt ute! SUGER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: