Måndag; Tolkning. Tisdag; Träningsvärk!

Skulle ju skriva här igår, men tydligen ville blogg.se något helt annat. Jag kom helt enkelt inte in >.< shit va störande sådant kan vara!

Skitkul hade jag det igår iaf! Bingó var en pärla och jätteduktigt! Agnes fick äran att åka pulka först och jag red! Kan säga att Agnes mer liknade en snögumma efter första åkturen! Efter en sväng i sommarhagarna blev det min rut att åka. OCH JÄVLAR VA KUL DET ÄR!!!! Ramla 1gång i första åket, sen red jag och Agnes åkte och sen avslutades det med att Agnes red och jag åkte pulka :) Trött som ett AS i armarna men fan va kul det är! Bingó sådär lagomt flåsig också och faktiskt svettig! Men ojoj så kul :'D
Sen på vägen hem lyckades Agnes med att fastna i en snödriva ;D fick ringa stallägaren som fick komma med traktorn xD också sådär lagomt snyggt!!

Idag har jag träningvärk i armarna xD vilket då resulterade i att när jag skulle rida lillabruna så gick det inte så bra att arbeta henne i form. Dock så tränade vi bara tölten idag, få upp balansen och tillslut kräva lite form. Hon slår så dant med huvudet i början, men jag satt med sjukt stilla och mjuka händer, och efter något varv vågade hon suga lite i bettet och ta stöd! Framsteg! :D 40min skritt-tölt-skritt blev det, och sista tölten vart så sjukt härlig :) Duktig tös <3
Bingó fick en välförtjänad vila <3<3 och massage, dock var han inte stel någonstans! Var helt bombsäker på att han skulle ha träningsvärk, men nej nej! bara Matte som fick ;D

Nu bjuder jag på lite bilder från gårdagen, Samtliga är fotade av Agnes :)

Bingó sett uppifrån!



Jag i Pulkan!;




Agnes bil i en snödriva :D och jag satt fast i bilen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: