Tandläkarbesök i stallet

Idag hade vi finbesök i stallet, lilla kära tandläkaren var på besök. Dock fick hon väl inte den bästa starten då hon körde fast i diket med sin bil ;D Myyyycket snö ute nu! Herre gud kommer det någonsin sluta falla?
Iaf Bingóbus var helt OK i munnen, någon vass kant där och någon vass kant här. Men inget farligt. Dock rök 900 spänn på 20min >.< meeen. Vad gör man inte för dom små djuren. Tur att jag splittar räkningen med mammsen :)

Tog en tur på Bingó och min medis Asta innan tandläkaren kom. Bingó reds på hacket, (imorgon ska jag orka slänga in bettet xD), töltade som en gud på ridbanan, trava super ute i djupsnön och galoppa lugnt och sansat (iaf för att vara Bingó).. Tog sedan Àsta och trava samt galoppa i sommarhagarna :) Mycket spring i damen som gärna ville galoppera ist för att trava!! Jag var i vilket fall helt slut efter att ha ridit båda hästarna i snöovädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: