Ensamt och tråkigt! suck

Jag har såååå tröttnat på min vardag..
Vill ha ett jobb nu! Och varför ska det vara så förjävla svårt att anställa en ung tjej för? skit ner er era jävlar som sitter och väljer och vrakar på folk att intervjua och anställa! Jag vill också ha jobb :(
Bingó är överpigg men superfin i skritten på ridbanan, töltar gör vi i övergångar i form, traven har vi inte kommit till än på ridbanan. Orkar inte ha det tjaffset med honom än.. Bör väl ta tag i det snart antar jag.. måste dock få ner energin på honom först... Typ galopprejs i 1mil sen kan vi se om traven kan tänkas bli lugn och fin på ridbanan ;D

Bör nämnas att början på 2010 har varit helt okej, har min första vitadag på året och är redigt trötter idag!
Stallkamrat tog fel träns när hon lånade en annan häst i stallet och såklart vart det Bingós träns hon fick tag i.. Vilket slutade i ett par trasiga tyglar för mig. Min ekonomi sa AJ och jag skicka sms till stallkamrat som lovat att betala. BRA säger jag och min ekonomi. Tur i oturen har lyckås exakt samma tyglar för bara 200kronor. Så det blir bra :) Fick nästan lite ont i magen där ett tag då mina tyglar tog mig 1år att hitta, har haft dom i 3år nu och var skiträdd över att dom inte fanns längre. Men lite tur hade jag allt!

Nu ska jag och katten ta och sussa kudden. Förstår inte hur klockan lyckas med att bli så mycket hela tiden?

Natti på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: