Min prins <3

Åh va min ponnyhest är fin :'D och vad glad jag blir över att han är min min min och bara min!! :'D
Annica var ute och red på Musen (Múska) och vi red på vägen, tölta trevligt, skritta fint bitvis (lite stress såklart ;D men det hör till) galoppa jättelugnt och fint :D
Tog sen en sväng på ridbanan och kollade tölten igen och min häst är bäst ^^. Dock liiiiite hängig i handen men det gick att åtgärda, jättetrevlig form, takt och tempo i tölten och gick lätt att byta varv på osv. En dröm helt enkelt ^^.

Imorgon ska jag ut till stallet vid 10, ska hjälpa stallkamrat som får besök av veterinär. Mindre kul med sådana besök.. Men tyvärr ett måste då och då!

Och om ni inte visste det, så ska jag själv ringa veterinären (eller ehm, var det vårdcentralen ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: