Nu räknar vi dagarna!

Jag har alltid sagt till mina nära och kära att jag skulle vilja ha en väggkalender med bilder på enbart mig och Bingó. Idag satte jag mig ner och gjorde en, synd bara att halva januari kommer att ha gått innan jag får hem kalendern men vafan xD
Bättre sent än aldrig ;D

Är verkligen superglad över att jag har er underbara människor som har lust att fota mig och mitt odjur (ni vet vilka ni är ^^). Uppskattat till tusen!
Dock behövs mer töltbilder x'D men nu ska vi inte klaga ^^.

Eller jag ska faktiskt klaga lite till, tråk ni är som läser min blogg!
Ni dryga 50+ pers som läser och inte en enda kommentar på länge? Något i min blogg lockar er och jag undrar vad?
Vore liksom kul med feedback då och då vetni ;D

Men nu ska jag och litenkatt gå och lägga oss. Lång dag imorgon! :)
Natti


Kommentarer
Postat av: ämma

Hihi får väl lägga in en kommentar om att jag gillar din blogg. mest för att du och bingo verkar ha ett sånt speciellt band mellan er vilket lyser igenom bloggen och gör den intressant. :))

2010-01-06 @ 23:14:01
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: @hotmail.com

Följer din blogg med spänning, alltid lika roligt att se när det uppdateras :)

2010-01-09 @ 04:59:40
Postat av: Fia

sååårryyh (a) borde skärpa mig vissel

2010-01-11 @ 19:57:02
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: