Change, I can change?

Åh, ja har fått rida idag :D lillabruna <3 ^^.
Skrittade i typ 15-20 min, damen sätts igång. Ska rida imorgon och på torsdag också :D iihhh så roligt :D
Vi tackar Cassandra för att hon låter mig rida liten! :)

Bingó blev lite "klickertränad" idag.. Egentligen hade han noll lust men lite blev det iaf.. lite :P

Dock undrar jag när jag ska få en lugn natt, eller ja.. En lugn och skön insomning.. Det existerar inte för tillfället (har inte gjort under sisådär 2månader nu).. För mycket tankar och känslor..
Allt känns så jävla långt bort! och min dröm är ouppnåelig. Vilket bara gör allt värre.
Tårar innan sömn är inget ovanligt, kanske merutav en rutin. När ska allt släppa för mig?
Har så god lust att bara skita i allt, men något litet i mig fortsätter tro, hoppas och drömma.
Jag vill ändra mitt liv radikalt. Men när chansen fanns, så var jag försen. Kommer en sådan chans igen? skulle inte tro det.
Jag vill att något ska hända NU, något som är ämnat för mig! och bara mig...


Kommentarer
Postat av: Fia

Carro... Fia vill veta din dröm :) Men om jag inte får veta den, så hoppas jag ändå att den kommer att slå in! :) (Eller är det önskningar som slår in..? drömmar som uppfylls? Fasiken, du vet ändå vad jag menar!)



Det kan kännas långt borta just nu, men bara du kommit lite längre fram på vägen, så kommer du att skymta drömmen just ovanför backrönet och då kommer det att kännas lättare, för nu kan du se det.

Så fortsätt kämpa, gå en liten bit till, när du sedan får syn på målet, så behöver du bara gå den sista biten till! Lycka till <3

2010-07-21 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: