Monday monday...

Usch måndagar!

Bingó har blivit BORTSKÄMD idag!
Mötte upp med en tjej i haninge och köpte ett beg. back on track. "ryggvärmare"
Invigde det senare i stallet. Hoppas de hjälper mot ryggen iaf! bortskämda hästkrake!
Sen efter lunchfodringen i Årsta, blev jag upphämtad hemma av Agnes och vi for till Hööks.
Alltid alltid farligt att gå där.
Kom hem med ett nytt träns (som jag knappt kan vänta på innan jag får passa in det på Bingó!!)
borste (nästan obligatoriskt att handla en "billig" borste, eller en hovkrats ;D)
täckesgjord.. Den jag har haft är spårlöst borta!
GODIS i form av små söta hjärtan <3 jag dog lite!

Bilder på allt utan BoT!




Förresten hörde jag från sadeln idag (inte personligen, sadeln har lite svårt att tala)
De ska sätta igång "utredningen" såsom imorgon. jag hoppas det går FORT.
För jag vill ha min sadel nu :o

Återbesök av herr veterinär på tisdag (13:e) hoppas sååå att jag kan få börja rida snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: