Söndag.

Härliga söndag som bjöd på 35 grader i skuggan. Nej de är inte alltför ofta detta händer i sverige!
Jag bara NJUTER av värmen. ÅH JAG ÄLSKAR DETTA <3<3<3
Sen är de ju bara skönt när man inte behöver jobba. Så redan imorgon hoppas jag på lite mer humana temperaturer (mellan 24-28 grader kan de mer än gärna få vara!)
Bingó hade vilodag.. eller ja, han vilar ju nu helt å hållet (veterinär på tisdag, håll tummarna!) men idag böt jag bara eksemtäcke vid insläppet och smorde lite. Fick tillbaka såren på ganascherna ganska bra! Bara underhållssmörja nu så de inte blossar upp igen!!.

Var iväg en sväng med Mustangen idag, iväg och fika med lite trevligt folk!
Härligt med värme, men inte lika skönt att åka bil utan ac, med svart vinylklädsel. :P
Man blev ganska härligt fastklistrad mot stolen ;D haha!

Men nu måste jag hoppa ner i sängen, linda in mig i duntäcket och fara mot drömmarnas värld.
Uppe med tuppen imorgon 6.00 ringer klockan *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 23:55:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: