Woups

Sorry för dålig uppdatering (IGEN) men de är så mycket annat jag sysslar med :P Sen är det dåligt med kommentarer också måste jag säga!

Bingó har tråååkigt, hittar på dumheter, "fattar inte" när man tillrättarvisar osv osv.. Han är en ridhäst och inget annat, att "bara gå och skrota/gå på promenader" är inget hans psyke pallar med.. Det är något jag får äventyra ÄNNU en gång >.<
Min högra ankel är som en sladdrig banan också.. en liten liten sten och jag vrickar foten.. Ramlade ner på hårt hårt grus igår och ankeln är numera 2ggr så stor och även lite blålila. MYCKET snyggt! Trots att jag lindade den och hade på kylbalsam! suck..

Veckan har varit seg, lämnade in moppen på sjukhus i tisdags, han ville inte mera <3 :(
Kändes massa hemskt att lämna röda blixten ensam där!
Åkte buss till Årsta i 2dagar, galet intressant bussfärd iaf! Men nej, jag är verkligen inte en person som kan "rätta mig efter" en tidtabell. Gud NEJ!
Moppen blev iaf utskriven igår *JIPPI* och mår bättre än någonsin! Så galet jätteunderbart <3 :')

Mamma och pappa är i Dalarna nu och har skrivit försäljningskontrakt på gamla sommarstugan. SÅ skönt att den äntligen är såld! Även sålt av båten och caben här i veckan också. Rensning kallas det xD

Fick berömm här för någon dag sen om Bingós utseende. Själv tycker jag att han är galet FET, men så har han inte blivit riden på 2veckor och går på gott gräs om dagarna. Dock tyckte personen i fråga att Bingó var mycket fin trots omständigheterna! Fast själv får jag faktiskt bara ångest när jag tittar på honom.. Usch han är så tjock :'(

Här får ni bildbevis!
Nybadad är han också på bilden! (EKSEMET ÄR SÅÅÅ JÄVLA FINT!!!)



Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, ser du på fotbolls VM? XD läs här; http://www.hejaabbe.com/2010/06/glenn-glenn-strombergska.html ;D



fet, vardå?

2010-07-02 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: