...

åh ja vet inte vad ja ska skriva...
Kan berätta att jag är nästna 100% säker på att de är vänster fram.. och nästan 80%säker på att de är kotledsinflammation..
Longerade idag och Bingó snubbla till och gick nästan ner på knä. (vilket jag bara kan koppla ihop med när han hade spatten och då även kotledsinflammation och snubblade oerhört mycket och även gick omkull 2-3ggr vid longering)

Jag hoppas så att herr veterinär inte har så mycket uppbokat å kan komma i veckan.. Jag hoppas verkligen det :(

Och jag ser INTE fram emot flera veckor i buren, med medicin och skit.. För att sedan sätta igång honom den där långa jobbiga vägen.. JAG VILL INTE! :'(

KAN inte min jävla otur vara över någon gång?
Känns som om allt bara går emot mig hela jävla tiden. Är så trött på att inget funkar.. Och funkar det så är det ju bara förihelvete för någon dag.. KAN DET VÄNDA NÅGONGÅNG!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vore ju tråkigt om han skulle bli skadad igen.

Min mammas häst har nyligen blivit halt på båda fram och ska till kliniken i Stav imorgon.

2010-06-22 @ 21:47:04
URL: http://missmyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: