Första dagen!

Ja, första dagen avklarad. Och nej de är verkligen inget jättejobbigt jobb xD
Ska morgonfodra och släppa ut 8:a hästar (kan bli fler hästar, dvs mer pengar :D)
sen är det lunchfodring som gäller också.. Så, typ jobbigare än så är det inte :) men pengar ger det och även en erfarenhet och lite rutin i min vardag. Skönt att göra något som har betydelse för några!.

Bingó och jag tog oss en promenad i skogen på cs 40min. Skulle hitta en ny skogsslinga *vissel* sluta med att jag hamna mellan ett nedfallet träd (som var för högt för att kunna gå över för Bingó), ett stort jävla berg och sankmarken jag precis kom ifrån xD Utvägen var att klämma oss igenom 2 stora träd och utrymmet där emellan var så Bingó precis kom igenom typ :P Tur att han är smal ändå !!! och inte så hög (a)
Men hem kom vi och de är mysigt som fan att knalla i skogen.
I like när pulsen går upp och de känns sådär jättejobbigt i typ 1min, sen släpper det och de känns som att man kan springa flera mil :D Man ska bara orka hålla ut den minuten då det känns alldeles för jobbigt och fortsätta knata på med raska steg! :D Ja, jag är stolt över mig själv ;D

Mer promenader för mig och Bingó :) Minst 1gång i veckan (vilket jag har lyckats hålla nu i 3veckor :P se där!)

Ne nu mot sängen. Upp med tuppen imorgon :)

Natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: