Glad häst!

Möttes av en mycket glad häst i hagen idag, som kom knallandes när man ropade.. Undra tro om han önskade att Herr Veterinär stod i stallet för ännu en sån där skön behandling ;D
Mysten en liten stund, kasta in äckelmedicin i munnen (där hatar han mig för en kort sekund) och sedan på med repgrimman och knalla ut i skogen över stock och sten.. Helst inte ens på stigar utan verkligen rakt ut i skogen.
20min orkade vi i värmen. Skrämde slag på hästarna på långängen också då vi brakade i skogen ovanför hagen ;D

Första lönen idag också, kändes skönt nu när veterinären var tvungen att komma ut och kosta mig en massa pengar!

Hoppas jag får svar från herr sadelmakare inom kort också, annars slår jag honom en signal!
tur i oturen har jag ju inte fått min gamla sadel såld än.. Den sitter ju OK på Bingó, men jag for ju runt som en snorloska tyvärr.. Åhh, jag som älskade min sadel :( helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: