Dagarna efter

Har väl egentligen inte helt landat. och kan inte helt fatta att min älskade häst och jag presterade det vi har presterat! Är så galet nöjd <3

i söndags fick Bingó lite massage sen tog vi oss en promenad på ca 40min. Härligt värre och Bingó tog äntligen tillfället i akt och vart rädd för det djupa diket med en å i xD han har varit rädd för diket hela vintern men inte haft "tid" att stanna upp, blåsa upp sig och sen hoppa åt sidan, eftersom jag har hela tiden ridit förbi och kunnat distrahera. Men igår så! stanna vid snövallen, titta ner på vattnet i diket, låta som en gris, hoppa åt sidan och sen fortsätta efter matte. Så fullt normal <3 xD
Red även lillabruna igår som var sååå otroligt trevlig! Börjar verkligen känns oss som ett och hon förstår allt jag vill numera :) jätteduktig är hon <3


Idag blev det longering av lillabruna eller, kanonkulan!
Tömkörde Fani en sväng
och red Bingó i mörkret tillsammans med Annica och Múska.
Tog hacket idag och det blev mest skritt, men lite tölt blev det också :) så otroligt jättefin <3


Har även anmält mig till Mörs Påsktävling som är den 27:e Mars. Alltså näst nästa helg!
Tror att tävlingsandan vaknade till liv hos mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: