Härligt!

Red världensfinaste idag (dock en väldigt kort ridtur då jag är så SJUK JÄVLA TRÖTT PÅ SNÖN).. lite tölt, lite galopp men mest skritt. Världensfinaste ändå <3

Sen red jag Ásta, trava och tölta en massa och hon var så duktig så :) glad man blir när ponnyn gör framsteg!

Träffade även en viss Cassandra i stallet idag, glad över att hon ser ut att må så bra trots det läskiga hon har gott igenom den senaste veckan!.

Btw så tror jag att jag har blivit biten av en sömnfluga eller något sånt.. Är så sjukt jävla trött HELA TIDEN. När jag vaknar (och ändå sovit sisådär 10-12 timmar) är jag dyngtrött. Åker till stallet och är dyngtrött, tar säkert minst 30min längre än vad det brukar göra bara för att jag känner mig så seg! åker hem och pysslar och somnar nästan till allt bra som är på tv:n runt 20-22 sen pinar jag mig att vara vaken till typ 12 för att sen gå och lägga mig.. För nej, jag har verkligen ingen lust att gå och lägga mig vid 10 >.<


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har precis samma problem :o Bara att jag (och du också, skulle jag säga!) är vaken långt efter tolv. Har ingen tv att sova framför heller... ;) Och så är jag så jäkla törstig hela tiden! :o Man börjar undra vad det är för fel??

2010-03-17 @ 15:56:33
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: