Helgen

Nej, det har egentligen inte hänt något sådär jättespännande i helgen.
Tolkade med Bíngó tillsammans med Annica igår, skitkul och Bingó var jätteduktig :)
Idag red jag med "skyddsbootsen" som bara väger 140g, ska nog ha dom på tävlingen. Iaf körde 2st T7 program på ovalbanan, bara för att jag blev apatisk första programridningen.. Bra där liksom!. Klarar inte ens av när jag själv säger "välkommen in på banan, Caroline Ahlberg och Bingó. Varsågoda och rid" de är fan dåligt!
Iaf Bingó tickade på som en klocka, utan att jag red.. Fast resultatet blev ju såklart bättre om jag faktiskt red.. Dock blir han onödigt stark på våran ovalbana, för där existerar bara GALOPP för honom :P
Lite form då och då, men jävligt formlöst överlag.. Inte lätt när ovalbanan går i vågor samt är dåligt plogad. Men iaf, ren takt hela tiden :)

Och nu, ska en otroligt trött Carro förflytta sig från datorn ner till sängen. Och jag hoppas för allt i världen att kattungen hade tänkt att sova samtidigt som mig, dock dampar han runt oroväckande mycket just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: