Känner ett lugn

Har ridit Ásta idag, toppenfin dam som bjöd till ordentligt i tölten! :D sånt är alltid kul så guldstjärna på henne ^^.
Sen red jag Bingóbus en sväng på vägen och körde lite tölt-galopp-tölt övergångar, väldigt halt på vissa ställen så korta sträckor galopp blev det :) Men han var sååå fin (på halvlång tyglar ;D).. Körde sen en sväng på ridbanan som vanligt, och visst. Går han som han gick idag får vi 5:or.. Men det kommer han ju inte göra :P
Men ändå, så känner jag ett lugn inför morgondagen. Har varit i ridhuset förut och vi gillade underlaget då (hoppas det inte har ändrats alltför mycket) och det känns liksom inte "läskigt".
Det kan inte gå mer än åt helvete (och jag gissar på att vi aldrig kan få sämre poäng än va vi redan fått en gång) så ja, lär ju märkas va vi är på för humör imorgon ;D gäller ju att Bingó har vaknat på rätt sida också faktiskt! Allt hänger inte bara på mig! Även om typ 80% hänger på mig :P

Jaja, nu ska jag faktiskt hoppa ner i sängen, upp relativt tidigt imorgon iaf :) *gäsp*
Natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: