Nytaggad!

Att 45mins lektion kan ge så mycket! Både i lärande och uppiggande, samt självförtroende höjande! :) jag älskar min instruktör (okej, älska är ett stort ord. MEN JAG GILLAR HENNE VERKLIGEN), hon ser allt, påpekar ALLT, frågesätter ALLT och får en att hitta egna vägar, påminner om fel, jävligt bra på att säga till när man gör rätt (och när hon säger till om att man har gjort rätt så är det verkligen så jävla underbart! För hon är kritisk men ändå liksom så ödmjuk att man inte tappar lusten!). Helt enkelt jävligt bra att ha till hands ibland!

Hon fyllde på min självförtroende mätare till MAX idag och det känns nu bra inför lördagen :) Vi klarar det tillsammans min häst och jag! (och han snubblade 1gång idag, när vi skrittade på vägen och han totalmissade en knöl, alltså så inget farligt snubblande idag). Han kändes fräsch och travade t.o.m i ren 2takt på volten!

Och om det inte går bra, så hoppas jag att jag liksom iaf kan relatera det till "det var för att han kändes sådär på framridningen / det var för att han blev rädd då eller då / det var för att jag spände mig / det var för att jag glömde innerskänkel" ja ni fattar :) Så det inte blir ett "vadå, varför? det kändes ju så bra" :) övning ger mer träning så är det bara :)

Nu ska jag däremot hoppa ner i sängen! Upp tidigt imorgon och följa med stallkamrat till Solvalla Kliniken *gäsp*
sen rida 2små ponnysar, packa allt inför lördagen sen heeeeem och sova typ xD härlig fredag? yes ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: