Snö.. vafan

Vafan, våren var ju verkligen påväg.. Snödropparna hade ju tittat fram längst huskantens södersida..
Nu är allt begravet under snön IGEN :'(

Gårdagen (lördag) var lugn, hade utsläpp. Red både Bingó och Ásta. Bingó fick springa lite på vägen som är otroligt dålig just nu pga all snömodd.. Ásta reds på banan, så otroligt fin hon var igår :D Känns skönt när det hela tiden går framåt med den damen!

senare på kvällen for vi över till brorsans svärmor som blev ett år äldre. Käka middag och prata skit!

Söndagen spenderades bitvis med far på biltema (yaaay) och bauhaus (yaay igen). Va gör man inte när det är saker till hästtransporten som ska köpas ;D

For senare ut till stallet för insläpp, red Ásta igen och hon kändes lite loj men var SUPERFIN, verkligen galet mjuk och formbar i både skritt och trav. Tölten är fortfarande jobbig, men kan numera göra bra övergångar från skritt till tölt utan spänningar :) Det går liksom framåt som sagt!

Bingó blev longerad (första gången på hur länge?). Springa i trav och visa upp sig för allt å alla ;D tur att han är snygg min pålle <3

Imorgon är det måndag, och jag ska faktiskt klippa mig! Den ni (nästan så jag håller mig till 1gång per år!) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: