Tröttnat så totalt!

Förihelvete! Kan det ta å sluta snöa och börja töa? Så våren kan komma någongång!!!
Bingó stod och tjurade i ett hörn i hagen alldeles ensam, han tycker inte eller om detta eländiga väder!
Skitglad blev han iaf när han insåg att det var MYS som stod på schemat och inte ridning. La på vetevärmaren på rumpan och började mocka boxar så han var mjuk och fin om rumpan sen för massage :D Åh han verkligen ÄLSKAR det! <3 så massera en jävla massa, klia lite. Smorde manen (eksemkli redan nu jag dör -.-) och borstade igenom fint :)

Imorgon ska jag med en stallkamrat till klinik med hennes hästpojke, hältkoll och vaccination. Svårlastad är han också, därför får jag följa med som lastare! Skojj, eller inte ;D men jag är så snäll så såklart jag ställer upp :) Någongång kanske jag behöver hjälp (fast det känns som att jag har hjälpt alla i stallet hundra gånger, och själv behövt hjälp 2 typ). Men som sagt, någongång behöver väl jag hjälp...

Nu ska jag upp, och se om jag kan hitta på något gott till middag.. Typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: