Åh :D

Blir helt glad över min påwnie idag!
Red på vanliga bettet ute i skogen med sällskap av Annica och Múska. Red till galoppbacken och påwnien är liksom lugn hela tiden!!
Rusade in i galoppen dock, var allt från ökad tölt till korsgalopp innan han själv gick in i vänster galopp (eller var det höger? eh ja kommer inte ihåg) iaf och han tog mina förhållningar och var bara bäst <3 :)
Känns som att han gillar det nya bettet mycket mycket mer än det förra.. Då han liksom inte alls har legat på ute och har dessutom slutat tugga idiotiskt..
Vilket då medför att jag är lugnare och mjukare i handen (slipper sitta med stenhand för att hålla honom) och allt blir bara trevligare :)

Nu ska detta bara hållas också! Typ ;)

Imorgon kommer iaf Agnes över för att fota oss :D för hon är typ bäst ^^.

Men nu sängen. För jag är dödstrött *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Fia

Fy f*n va kul :D :D Skönt att nya bettet verkligen funkar... Är jobbigt när de tugg-tugg-tuggar, stresstugg kan vara fan så störigt X) Första gången, och andra halva gången som jag hade det tredelade med snurr i mitten på Lukka, jääävlar vad det skramlade för hon snurrade ju på den också, haha XD lite kul vareju ;)

2010-05-13 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: