Njuter

Nu njuter jag av min sista månad som ledig. From den 1:a Juni är det sommarjobb som gäller, och jag tackar ÄNNU en gång min underbara instruktör som tänkte på mig! Annars hade min sommare varit köööörd!

Bingó har vilat från ridning i 3dagar nu, longerade i fredags över lite travbommar och sveriges minsta hinder som han hoppade gladeligen (första hoppet sen senskadan) han älskar verkligen att hoppa men har ju klart inte tekniken. Men han är söt som ändå hoppar ett 20cm hinder ist för att bara trava över ;D
Idag var det träckprov också, alltid lika kul att peta runt i hästbajs. Tur att det finns plasthandskar säger jag bara!
Men imorgon ska jag rida, vart eller vad vi gör vet jag inte. Men det blir nog bra tillslut ^^.

Jag hade något mer att säga men tydligen var det inte alls något viktigt eftersom jag inte kommer ihåg det längre. Men ja, en liten uppdatering fick nu allt!

Just ja, hoppas jag fått svar om hösilaget nu >.< Bingó ska få testa en höfri sommar (eftersom han inte klarar av det torra höet så hostar han ju slemklumpar som heter duga). Bara ja hinner få hösilaget innan det vi har här i stallet tar slut, för då måste han nog gå på hö några dagar gissar jag innan jag själv får mitt hösilage.

Jaja, nu hopp ner i min nybäddade säng med kissen :D MASSA MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: