Pownie och stor hest!

Började dagen i duschen! Har inte kunnat eller vågat duscha sen nacken sa upp sig, nu kan jag faktiskt nästan helt obehindrat röra nacken (nästan) och då vågade jag mig in i duschen för att tvätta håret! :)
Sen bar det av mot stallet där jag red Bingó en sväng på vägen, halvpigg men ack så varmt! Lite trav, lite tölt och lite galopp blev det och svettig vart han också!
Krafft vägrat har aset börjat med nu också >.< så jag får lura i honom hans mineraler, glukosamin, vitlöken och kalken! För han MÅSTE ha det dagligen >.< får se hur mycket av den "vanliga krafften" som ligger kvar i krubban imorgon.. Hästar >.<

For sedan vidare på röda blixten mot Agnes och Mach
Dör jag stod som trevligt sällskap, fotograf och för en stund, ryttare!
Alltid lika trevligt :D och Mach har blivit fin.
Har visserligen bara ridit honom 3ggr, första gången livrädd, 2:a gången inte lika rädd och nu 3:e gången ganska orädd om jag får säga det själv! Dock har han ju tagit stora steg framåt :)
De är när jag sitter på 3gångare som jag undrar varför jag pysslar med islandshästar xD Fan va jobbigt de är med extra gångarter men fan va kul de är också!
Iaf, någon gång i mitt liv ska jag äga en sån där stor sak. Någongång! :)

Bjuder på några bilder! :D

Nej de gör jag tydligen inte, för blogg.se vill inte det!
Bilder kommer när jag kan få upp dom xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: