Världens bästa, nästan jämt!

Bingó låg helt utslagen i halmen när jag kom upp till hagen. Backade tyst tyst därifrån och lät honom sova klart :) mockade ist alla 5boxarna och gick sedan upp igen, tur hade han vaknat och knallat därifrån men kom så snällt så när matte ropa :) Fick beta i 2timmar (sååå segt) sen blev det ridtur! Skrittade runt höbalsslingan som uppvärmning och körde sedan lite tölt på ridbanan. Och ponny var duktig <3
Bara jag förklarar tydligt vad som förväntas av honom så gör han rätt<3 plutten gör så gott han kan..
Slog mig idag också, "handen bestämmer formen" min instruktör hade rätt igen xD haha, bra gick det och fin var han :)

Jag vill tävla NUUU.. Synd att de inte finns någe bra att anmäla sig till bara! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: