Drömmer

Åååååhh, jag vill att tiden ska gå lite fortare nu!.
Så jag kan börja leva min dröm, göra det jag planerar att göra.
Jag vill nu! Verkligen NU!
Hur ska jag kunna vänta dryga året innan jag kan få det där enorma lyckoruset som jag är ute efter! :o
Då ett helt nytt kapitel i mitt liv kan starta?
jag har så stora planer numera, eller de är inte STORA stora, men de är livsviktiga för mig!
Jag önskar så att denna tid hade kunnat komma till mig lite tidigare, att jag t.o.m redan NU skulle kunna leva det livet jag vill. Bättre sent än aldrig absolut! Jag vill verkligen att nästa år går FORT (för förhoppningsvis kan min dröm bli sann våren 2012!) och jag ser fram emot resan dit också! (även om jag dock är otroligt otålig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: